Myspace Layout Generator


Myspace Layout Generator by LayoutGeneratorMyspace.com


VAMPBITEZ

Last Login:
September 25th, 2020




Gender: Male
Status: Single
Age: 14
Country: United States

Signup Date:
August 20, 2020


Subscriptions:

09/15/2020 07:03 PM 

WANT BF :((( RANT N VENT LOL
Current mood:  aroused

F***F***F*** IM SO SAD LOL

honestly at this point I dont think Im gunna find anyone, you know?  idk Im young BUT LIKE
UGH
i just want a boyfriend,,, with like,, wavy longish hair....to be Zim while im Gir for halloween,,  OH GOD I just want a dude to put eyeliner on me and watch RHPS with me FHUCK,,, oh and to have a boyfriend with a cute laugh, to have a boyfriend with an english accent...TO HAVE A BOYFRIEND WHO LOOKS LIKE TIM CURRY

god dude,, I know I'm just a kid and sh*t I just want LOVE like I haven't even had yet. All ive gotten were lies and sh*t , I just want to feel love from someone around me, I just want to feel wanted,,, I just wanna drink with my boyfriend and talk and giggle and listen to music together,, F*** 

08/23/2020 12:06 PM 

feel free to message me!!!
Current mood:  aroused

i (maybe) wont bite! :3 

my discord is gir#1817 or you can message me here!! awawa >w<

08/21/2020 10:54 PM 

from my head to my middle finger, i think i really like you.
Current mood:  depressed

real cool. i'm having an episode again so. right now im off my meds so its really tough for me. (the doctors havent called us, it's been f***ing months.) 

i just wanna cry. crying helps, cutting helps, i dont know. 
ive been over a month clean but is that really something good? is it? im just gonna go right back to it. i feel so sick and dis-f***ing-gusted with myself and the sh*t i did and i miss so many toxic people, i need f***ing help im so tired of being so f***ing alone all the god-f***ing-damn time.

love is unbearable, never lasts for me, and just overall sucks in general. you fall head over heels with someone who doesn't like you a single f***ing bit. how do you feel? thats what i feel right now. i've felt that way since a while back. the first time i really fell in love with someone who f***ing degrades me everyday. who hurts me on purpose, who just, who is just someone i still love with all my heart, but someone who doesn't deserve it. i love too hard, i talk too much, i feel too hard, i feel too much, i hate this sh*t.

all i want IS SOMETHING LIKE THAT
ALL I WANT IS THE SAME FEELING I GOT WITH THEM
ALL I WANT IS THE SAME FEELING I GOT WITH HER
ALL I WANT IS THE SSAME F***ING FEELING I HAD WITH EITHER OF THEM. the two people who broke my heart for their own benefit.

i love you, still.
but should i?
 

08/21/2020 08:50 PM 

owo
Current mood:  bummed

aa, IM SO SAD FBDHSJm,, legit,, i, just want some1 who luvz me!! its not that hard <:((( waa,,

08/21/2020 08:45 PM 

u__u
Current mood:  pessimistic

kawa,,,, ;w; ♥3 hewo!!! gm!! >__<

08/21/2020 03:10 PM 

cuco (comfort sona) small ref

08/21/2020 02:16 PM 

sum sketches i did waa,

wawa

08/20/2020 10:31 PM 

wanting a stupidcute scenie partner,, aa
Current mood:  angsty

ok so im kinda. stupid,, i jus want a stupid cute partner to listen to mcr with me at the park,, while we hold eachother under a tree n drink sum soda and,, talk and watch memes and,, idk,,, waaa :((( if any1 lives in San Antonio lmk,, im lookin for any1 >__< ♥ we hav 2 get 2 know eachothr first tho,, wawa,,, ♥ 

08/20/2020 10:25 PM 

wawa
Current mood:  weird

aaa HEWO! im new 2 dis so >_<

View All Posts

Mobile | Terms Of Use | Privacy | Cookies | Copyright | FAQ | Support

© 2020. FriendProject.net All Rights Reserved.