Menu
  »  Blog Home
  »  Browse All Blogs
  »  Blog Layouts

Manage Blog
  »  Add New Post
  »  View My Blog
  »  Customize Blog
  »  My Subscriptions
  »  My Subscribers

Categories
  »  Uncategorized
  »  Art
  »  Automotive
  »  Blogging
  »  Photography
  »  Poems
  »  Real Life
  »  Resources

Browse All Blogs
colten

04/08/2021 06:10 PM 

:) hi

Haven't Been on here in months, hows everyone doing!

xxx.luvdanali

04/08/2021 03:50 PM 

me
Current mood:  blah

idk just bord 

Thou hot 1 (Xen)

04/08/2021 12:23 PM 

I'm hunry

Nm just hungry and tired. I had to wake up earlier than usual today. I woke upat 7am. I want to eat but not my school lunch. That stuff is gross-

Fran

04/08/2021 12:18 PM 

Hagagahbabsb
Current mood:  exhausted

I have a test in person tomorrow and I'm going to fail😁

Fran

04/08/2021 12:18 PM 

Hagagahbabsb
Current mood:  exhausted

I have a test in person tomorrow and I'm going to fail😁

vanilla☆strawberry

04/08/2021 04:39 PM 

ED vent

i was doing so well today all i had was a liqurd breakfast thing (180cals) and 19 potato chips (132cals) but my f***ing mum ordered pizza and i ate the entire pepperoni pizza im never going to reach my goals :(

red (nepeta kinnie)

04/07/2021 11:21 PM 

dni

dniif ur a creep, a bigot, fujoshi, anti-anti, or anti-neopronouns or anti-xenogender.i can make friends with proshippers if they dont talk abt it too much or actively hate on antis or whatever theyre called

red (nepeta kinnie)

04/07/2021 11:18 PM 

kinlist

selfhoods angelino (mfkz) (the only kin i dont really like doubles of lmao) rex (tanic) salad fingers  robot jones    others   snap (chalkzone) tko (ok ko) reginald copperbottom (henry stickmin) red (d*ck figures) puff puff / humbert (yfm) boyfriend (fnf) terezi pyrope (homestuck) nepeta leijon (homestuck) pump (spooky month) roy (spooky month) steve (tankmen) my melody cinnamoroll robotboy crashman (megaman 2) seeu (vocaloid) miles tails prower (sonic) charmy (sonic) scourge (sonic) lurantis (pokemon) benny (the lego movie)  theriotypes   red fox wolf domestic cat snail dinosaur (dunno which one though)   otherkin   old computer windows 98   songkin theme song (baby giraffes) sylvias just a dying fad (the scary jokes) bets against the void (the scary jokes)

ana

04/07/2021 08:53 PM 

hey bestie
Current mood:  anxious

hey besties my ig is bvrntw0rms if you want to be my bestie, bestie.😫

natalia

04/07/2021 06:23 PM 

zzzzZZZZ....
Current mood:  drained

my mood and opinions on things change so much. i think i sometimes try to purposely change my views on things to seem more edgy. idk if taking 5 pills in one go is too much but i did it cuz im cool. im also kinda desperate to stop my mood swings and dont wanna rely on manifestation for everything. its also so hard to stay focused on things and get bored so easily now. i feel so tired out and just wanna sleep all day. i also wanna go out and do sh*t but its my fault for being unmotivated. i wanna take a nap.

kymmy

04/07/2021 05:15 PM 

random
Current mood:  aggravated

i have no idea how i want my blog to look.

XxRawrRebelXx

04/07/2021 03:52 PM 

concerts

I want concerts 2 come back soon

v4mp

04/07/2021 10:01 AM 

sorry!!
Current mood:  crying

So sorry, i havent been curently active. But love yall ♥

sorry, lol, idk, <3

Maria

04/07/2021 06:58 PM 

maths ain't real,but tears sure are :D

🕺Dale a tu cuerpo alegria Macarena💃🕺Que tu cuerpo es pa' darle alegria y cosa buena💃🕺Dale a tu cuerpo alegria Macarena💃🕺Eeeh Macarena... aaahe!💃Just here to remind you that your not the only one that cries over math,not everyone's good at it and that's okay.❤❤

𝖈𝖍𝖊 (che)

04/07/2021 01:57 PM 

hi
Current mood:  fabulous

hi fatties wot is dizjust found out how to change the font and colour xxxomg f*** yh i just found the current mood thinglove my girlies

#me #new




© 2021 FriendProject.net. All Rights Reserved.