lux on FriendProject.net - www.friendproject.net/luxfugit lux
LUX CONSTANTLY FEELS LIKE THEY'RE FLOATING.

Other
18 years old

Last Login:
June 04 2022

View: Photos | Blog | Layouts

   Contacting lux

 FP URL: 
    lux's Interests
Generalright now hmm im interested in passing the first year of med school lmao
Musicooo too many ofc...but if you also like nosgov, dg, hm, aphex twin, vocaloid, 8485, grimes, jhene aiko, black kray, zheani, the cure, fiona apple, the smiths, deftones, pg99, seeyouspacecowboy, cattle decapitation, saves the day, chiodos, ptv, Kill Hannah thenn you should totally hit me up lets talk about music dude
Movieshmmm i cant remember the last movie i watched..even if i really loved it i always just end up forgetting i mightve just rewatched superbad OH wait it was perks of being a wallflower. i also really liked Climax and well i like all of the matrixes OH HOW COULD I FORGET trainspotting!! hmm empire records was a fun watch too
Televisionwell my horrible memory also applies to this but im currently rewatching breakind bad while waiting for all the better call saul episodes to come out so i can binge the last season. hmm oh yeah an all time fav show would be mr robot. i recently watched q-force on netflix it was...ok? stereotypical and kinda lame jokes but i still finished it..i kinda identify with stat lol
BooksThe Stranger by Albert Camus will have to go down as one of my faves, i cherish it for so many reasons! Also recently read scott pilgrim and i loved the style and feel of it, currently reading Black Butler the manga cause i never did and i miss grell
Heroes heroes? in this day and age ? amirite??
Groups:

     lux's Details
Religion:I will let you know . . .
Education:No Answer
Member Since:May 27, 2022


   lux's Schools

,
Grad Year: University
Student Status: Alumni
Degree:
Major: Medical
Clubs:

From to



 Make A FriendProject Account!
  Meet People like lux!
  First Name:
  Last Name:
  Email:
  Password:

lux's Latest Blog Post  [Subscribe to this Blog]

[View All Blog Posts]

   lux's Blurbs
About me:

MySpace Layouts

Layouts / Gothic cross / Visitor Map

Who I'd like to meet:
probably like kreayshawn and chino moreno. bonus points if at the same time. but honestly a lot of other people including the person i met online who i might have feelings for who also ignores my texts despite being into me urghghgurhghghg

    More Members
Samson

#[email protected]#

Angiii ^^

biwy

holly ^_^

I booped a 🦄

pixie

chloe !

Doremi

Fez

megisalwaystired

May

Zen.Z0mbe3

Kit ✧・゚☪︎⋆ 。:*⋆

Holy Student Council

ghost_rat

Asim

Glenn

emoxrich

Justin

Jade

♬♩♪♩Sierra♩♪♩♬

Chad

Lykos

notjules (god, president)

༶ ∘˚˳°: …ᘛ⁐̤ᕐᐷ

Kimberly

𝔢𝔩𝔩𝔞

Dylan

@nessafacebby

Vincent Price

Jake

XxBlackCyanidexX

Anthony

✮Shadow✮

Zombie Joe

twilight_cat

amelia*.☆:。.

Erica

✰emily✰




lux's Friends Comments
Displaying 2 of 2 Comments (View All | Add Comment)
Beck

May 30th 2022 - 6:28 PM


Yo thanks! Love your taste in music, nosgov ♥ I added you because of the kreayshawn mention tbh haha
ella misery ✯

May 28th 2022 - 3:11 PM


thanks!! i like yours too 
Add Comment







© 2022 FriendProject.net. All Rights Reserved.