BUGALINEROTICA on FriendProject.net - www.friendproject.net/SUCCUBi4K BUGALINEROTICA
##BUG4LiNER0TICA

Female
15 years old

United States

Last Login:
June 03 2021

View: Photos | Blog | Layouts

   Contacting BUGALINEROTICA

 FP URL: 
   BUGALINEROTICA's Albums
horror bbi <3  (5  photos)
i like horror movie characterz
View All Albums

    BUGALINEROTICA's Interests
Generali want bffs uhh cool alternative friends plspls i actually love baking omg castles .. i wanna live in one alone w a buttler like one of those hot vampires in books, i have that mindset so thats why omg i love poetry too aaa musiccccc <333
Musicoops, well this one is already scattered up there!!!!!! butttt i like deftones korn slipknot the birthday massacre jack off jill type o negative sza ptv sws old patd bmth carver kate bush siouxsie and the banshees etc etc
Moviesbut im a cheerleader ! the craft mean girls monster high my babysitter's a vampire edward scissorhands dracula beetlejuice ELVIRA scream nightmare on elm street friday 13th the shining chucky <333 IT ( both modern and old ) etc etc
Televisionuhhh buffy the vampire slayer charmed adventure time steven universe aot banana fish regular show onegai my mero i have a lot of animes ive watched i just cant remember on me mumsy omg RUBY GLOOM YES
Booksforgets every book shes ever read....
Heroes hex girls nancy downs elvira tiffany valentine jennifer check any vampire ever any succubus ever bc T0TALLY M333 uhh women lol
Groups:

     BUGALINEROTICA's Details
Here for:Friends, Discover New Music,
Rate Music,
Orientation: Bi
Body type:No Answer
Ethnicity:Black/African descent
Religion:Atheist
Education:High school
Height:6"1'
Status: Single
Member Since:February 15, 2021



 Make A FriendProject Account!
  Meet People like BUGALINEROTICA!
  First Name:
  Last Name:
  Email:
  Password:

BUGALINEROTICA's Latest Blog Post  [Subscribe to this Blog]

idk a story  (view more)

[View All Blog Posts]

   BUGALINEROTICA's Blurbs
About me:
im bugaline i like girls and guyz 2 i guess i don't rly have a type in men since they're just breakfast food i <3 draculaura uhhh hmu if u like type o negative of deftones u can call me bug btw <3 i'll make u a playlist, just send me ur music taste <3

MySpace Layouts

Layouts / Red vampire fairy / Visitor Map

Who I'd like to meet:
ppl who like deftones or korn or gays or type o negative or KITTiE OMG I #LUV KITTiE aaa uhh if u draw, u should show me ur drawings <3 also, i love anime and makeup so if u do, lets talk abt it lemme know abt ur favorite bands i like emo music too

MySpace Layouts

Layouts / Red vampire fairy / Visitor Map


    More Members
tyro

Harriet

♡𝖒𝖊𝖑𝖔:*:・゚✩

javabebe

Mostafa Majd's ✔Verified Account©

Neo<3

save sammy

nintee

PastelScene

xXMANICMANTISXx

Berti

Buguragath

♡ Krystal ♡

Clara

Sabel

hELlo! gOodbYe!

Rosalinda

GIBS

Puffi

Khaliyah

crow ・ 。゚☆: *.☽ .* :☆゚.

XxSirenxSalemxX

Valentine

XL4ur4_L4c3r4ti0nX

✴️Lilith morningstar ✴️

ONYX

Teeth Thief

Donisaur

🅁🄴🄺🄺🅉

joe

Alex (self declared president)

crispy_pop

Bubble

:(

Xx_¿lUKe_dUKe?_xX

・☆ g0r3 ☆゚

𝖒𝖎𝖓𝖓𝖎𝖊

rosa

big dad

kat <3




BUGALINEROTICA's Friends Comments
Displaying 0 of 0 Comments (View All | Add Comment)
Add Comment



© 2021 FriendProject.net. All Rights Reserved.