Myspace Layout Generator


Myspace Layout Generator by LayoutGeneratorMyspace.com


Vomit Boy

Last Login:
February 1st, 2023




Gender: Other

Age: 22
Country: United States

Signup Date:
April 14, 2020


Subscriptions:

Previous123456Next

[ This blog post is viewable to friends only ]

[ This blog post is viewable to friends only ]

10/23/2021 10:07 PM 

this is why it's better when i'm numb.
Current mood:  ashamed

I can feel everyone's pain like a bucket of cold water pouring over me. 
Like dropping through the ice into a lake.
Frozen.
And I can't stop feeling it. 
All of the pins and neeles as if it's happening to me right now. 
I can't get myself to stop until I've felt it completely. 
I feel too much or not at all.
Take it all in or bolt the windows shut. 
I wish I could let you in.
I see you desperate pressed against the glass,
but im afraid you'll eat me alive. 

08/08/2021 03:38 PM 

you are all of the colors of my favorite season.

Do you still feel the same?
i can't imagine you do.
i see you in the arms of someone else like a preminition.
And the worst part is, I'll never know for sure -
We've put our fate in the hands of a coward...
Maybe I see you as yellow because you're a constant reminder 
of the color of my belly. 

Do you still carry my same delusional daydreams?
The same irrational hopes? 
You are so beautiful in the light of my mind, rose-tinted and gold. 

[ This blog post is viewable to friends only ]

[ This blog post is viewable to friends only ]

[ This blog post is viewable to friends only ]

01/28/2021 10:09 PM 

update time!
Current mood:  headphones

hello world 

so today wasn't too bad! i've been getting valentines day cards and care packages ready to send off to some friends. I got a bunch of stickers and candy from the dollar store the other day for them :3 i got rid of a bunch of big clunky stuff in my room that was taking up too much space, like my old CD radio that finally quit on me, and finally put these shelves up that i wnated so i finally got enough room to put together a proper mcr shrine, lol, i'll have to make a separate blog about it once it's completely finished, its my favorite part of my room now. 

exciting news: usps says i'll be getting my new binder by monday f i n a l l y, i've been going crazy without it T.T i'm really hoping this exchange fits better, i'm a little worried it might be too big, but i guess that's better than being too small? :/ they def fit way more snug than i thought they would so maybe the xl won't be too bad. 

art for today: today was Ernie's birthday so I did a lil doodle of him with my gel pens and some sesame street crayons i found at the dollar store a while back ago, lol! 
 
i did in fact make it a whole card and wrote some stuff on the inside about how ernie is my fave character and sent it off as fan mail to sesame street, so we'll see if we get anything back! :0 

okay, thank you for reading about my day, i hope you all are doing well :)
xo ronnie

01/13/2021 08:09 PM 

g e n d e r e n v y

who gives you Big Gender Envy? (please trans interaction only). here is my (mostly) comprehensive list (tbh more just things that give me gender dysphoria askdj;asdf):

starting with the obvious, we got pete wentz,

pete wall gif

frank iero,
frank iero

and gerard way (more specifically basement/bullets gerard, look at his funky little sideburns!!)
bullets gerard way kill me bullets gerard

also this fall out boy photoshoot, just all of the fall out boys, just look at this photoshoot, this is gender envy in a bottle


barley from onwards

Barley

annie potts in pretty in pink:
annie potts pip
and duckie and molly wringwald (andie)
molly and duckie
f*** it, this guy too even tho he was an ass. forever jealous and angry Andie stayed w him.
pip dude

gender envy for 80's movies, honestly. idk what that is. maybe there's a different word for it. but 80s teen romance and coming-of-age movies always hit me there. i think something along the lines of me not feeling attractive enough in my gender to be able to experience what they experience?? and that wanting to have the male growing up experience.

which also reminds me, fall out boy's From Under the Cork Tree is such a comfort album when im feeling dysphoric?? does anyone else experience this?? just me?? okay.

Joan ♥
joan

this f***ing elf from Santa Clause:
bernard

jackass for some reason?? lol i think it would just be great to be a stupid guy. i wanna get into dangerous situations, cause havoc, get into fist fights, get into stupid dares, just do stupid sh*t!! and i know i could techincally just,,do it. but i really don't want to cuz it's, ya know, stupid. it's such a stereotypical Guy thing and i love to see it, would love to be it.
jackass
tldr; guys rough-housing. biggest gender envy.

oh, also, bert mccracken. ran into this gif set this morning and just, yeah. kinda goes in with the rough-housing thing too.

a l s o all the guys in my local music scene?? i've always been, and maybe always will be, so f***ing jealous of all of you. you all always look so good and you all have so much fun and it's so easy for you to feel like you fit in and belong and make friends, like wtf?? and it's so easy for you to get onstage and make music and everyone's like yeah cool! amazing! great! you sound like sh*t? even better! and you NEVER get questioned about your music taste. youre always in charge of the fashion and what bands are cool or not and you know everything! and you know everything and anything about iron maiden for some reason like wtf? wtf??! you're so f***ing cool and im no one. f***!

also every flat chested emo boy with their friend group of emo boys ;-; oh how i would love to wear tiny clothes without so many Female Parts :"Emoticon_unhappy" Icon
emo boys
my binder has helped with this but i had to return it to get a bigger size and it's taking foreverrrr

 

[ This blog post is private ]

Previous123456Next

View All Posts



Mobile | Terms Of Use | Privacy | Cookies | Copyright | FAQ | Support

© 2023. FriendProject.net All Rights Reserved.